14.7.09

Aroma de vacances.




Ahir a les nou del vespre, mentre passejava pel passeig del mar,vaig veure com anaven arribant els camions que transporten les atraccions que durant unes setmanes divertiran a petits i grans.Perquè a Blanes , portal de la Costa Brava, arriba la Festa Major.







El proper diumenge, dia 19 a les 22h. , davant "Sa Palomera" el conjunt musical "La Oreja de Van Gogh" ens oferirà un espectacle que es preveu multitudinari. I a continuació, el dia 22 encetarem oficialment la Festa Major amb el pregó,seguit dels focs d'artifici i la música.
El programa d'aquest any per a qui pugui estar interessat és aquest.

Quan arriben aquestes dates començo a refredar motors, perquè sé que amb la Festa Major i després amb les vacances d'agost toca disfrutar i descansar tot el que es pugui.Perquè la vida són dos dies.I un ja ha passat.

Així que us desitjo un bon estiu a tots, esperant poder-vos llegir ben aviat.


12 comentarios:

  1. bon estiu! gaudeix i passa-t'ho bé, que ja tens raó ja, un dia ja ha passat i encara pot ploure a l'altre ;P

    ei! però torna eeeee :D

    ResponderEliminar
  2. Ah, la festa major! Aquest any me la perdo. Que tingueu un bon estiu (i que la fira us deixi dormir!)

    ResponderEliminar
  3. Hola!
    No havia tingut ocasió de visitar un bloc tan complet i variat. De moment m'he fet l'enllaç per anar seguint. N'hi ha tant que no sé per on començar.
    Felicitats.

    ResponderEliminar
  4. Per cert que acabaré fent el curset de "Personal Shoper" que m'ofereix el teu blog cada vegada que l'obro :P

    ResponderEliminar
  5. Gràcies Salvador.

    Aquest any han desplaçat els espectacles musicals a altres indrets de la vila i davant de casa només tindrem el mar i la lluna . :-)
    I el soroll de les fires de fons,és veritat, però jo a la terrassa amb l'ipod, el llibre i el gin tònic ni me n'assabento. :-)

    Records a la familia i que tingueu un bon estiu també.

    ResponderEliminar
  6. Manel Aljama, benvingut a casa.

    Ara no em pots veure, però m'has fet pujar els colors, sobretot el vermell.

    Gràcies pel teu comentari Manel.
    Pots començar per on vulguis. Et deixo la porta oberta.

    Et vindré a fer una visita, si no és molestia.

    ResponderEliminar
  7. Clidice, intentaré gaudir i passar-ho bé.Per això he triat una illa aquesta vegada. :-). Gràcies.

    Que la travessa et faci disfrutar d'allò que més t'agrada.I ves en compte amb la muntanya que juga males passades quan menys t'ho esperes.

    Bon estiu per a tu també.

    ResponderEliminar
  8. Fina!!, molt bon estiu, que no faci gaire calor, que recuperis/recuperem forces tots plegats, que siguis feliç!

    Ens llegims a les tornades.

    ResponderEliminar
  9. Ferran,maresmenc,

    Més feliç encara?
    Mira que l'avaricia...
    Jo de forces estic bé Ferran ,només que cada any per l'agost tinc vacances.Que penso aprofitar tant com pugui.
    I la calor...què faria una llatina sense una mica de calor.Si convé ja beuré suc de coco fresquet, encara que l'illa on vaig crec que és més de peix espasa.

    Ves en compte amb els centres comercials, la música disco i les fires, que sovint a la tòmbola regalen teletubbies i un ja no sap què fer de tants ninots.Si et toca el lila, cap problema, és el que té més sortida.Sempre el pots regalar si no t'agrada.Hi ha persones que n'estaran ben orgulloses d'acceptar-lo com a regal.:-)

    Que tinguis un bon estiu també.Ens llegim.

    ResponderEliminar
  10. Clidice, un curset de Personal què?.En anglès? El meu bloc?, que no es maquilla ni els ulls,ni les parpelles, ni els llavis,ni les arrugues, ni les ungles de les mans, ni dels peus, ni el melic, ni les orelles?
    El meu bloc que vesteix roba senzilla i sandàlies planes per no aparentar més alçada de la que té?.

    Estàs segura Clidice que no t'equivoques de bloc?

    ResponderEliminar
  11. oh! La foto em porta records d'un fantàstic cap de setmana passat a Blanes, a la vora mateix del mar, prop de Sa Palomera

    ResponderEliminar
  12. ...i de la Fundació Àngel Planells...

    Hola Jesús M., tal i com ho expliques, tinc la sensació d'haver-ho viscut i tot. :-)

    ResponderEliminar