8.3.11

Dia Internacional de la Dona




3 comentarios:

  1. Nice Work.

    I would suggest you to have an experience with yohjo.com whether you are an artist or art buyer. You can upload share and sell arts & crafts online.

    Thanks

    ResponderEliminar
  2. Benvingut Robert ,

    em fa especial il.lusió que el teu amable comentari m'arribi des d'Índia ,un país que porto molt al cor, per moltes raons.

    Tindré molt en compte el que em dius.

    Per suposat que les gràcies te les he de donar jo, per la visita, pel comentari i per la informació, només faltaria.

    Nàmaste.

    ResponderEliminar
  3. Hola Marlow,

    amb aquest idioma tan sonor que teniu els italians ja em podries parlar amb la teva llengua, que m'encanta!.:-)
    A en Robert no li he dit perquè jo a l'hindi,al telugu, etc. ja no hi arribo.:-)

    Passo a visitar el teu photoblog.

    Greetings from Catalonia(is not Spain).Això últim ho poso en anglès perquè és important que s'entengui bé.:-)

    ResponderEliminar