14.3.10

Avui és un bon dia

4 comentarios:

  1. Ara només cal que també o sigui demà... i demà passat, i l'altre, i l'altre...
    Que ho gaudeixis com cal! ;)

    ResponderEliminar
  2. Salvador,

    va bé que aquesta vegada ho fem amb cava Mont-Ferrant Blanes Nature Brut Extra?. :-)

    He posat una ampolla a la nevera, a 7ºC.
    Jo ja tinc la copa preparada.

    La ginebra i la tònica me la vaig llençar per sobre quan vaig anar al Vietnam, ho sento. :-)

    ResponderEliminar
  3. Sigues benvingut a aquesta casa Joanfer,

    t'haig de dir que jo intento gaudir-ho tot com cal. :-)
    El que passa és que algunes ànimes tenen enveja de tot i de tothom i no em deixen fer-ho amb la música que m'agrada.:-)

    Mira, ahir també era un bon dia per escoltar un concert per a quatre pianos de Bach.Ho faré ara,que també és un bon dia.

    Gràcies per la visita i el teu comentari, ens llegim.

    ResponderEliminar