10.1.10

Aquí vaig pensar en tu.

3 comentarios:

  1. Fina, no sé quines històries es deuen amagar darrera d'aquesta porta, perque et fes pensar en algú, però en tot cas la foto m'agrada molt :)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Ferran, ets molt amable.
    A vegades va bé portar el mòbil per a no trucar.Per fer fotos gasta menys que per fer trucades internacionals. :-)

    Sembla una casa de pagés però és un temple budista.I la pau del lloc , en hora crepuscular, es podia mastegar.

    El silenci el valoro encara més en un país densament poblat i sorollós com aquest.

    ResponderEliminar
  3. On diu pagés ha de dir pagès.És que mentre escrivia pensava en els d'interior, que tenen un accent molt tancat.I alguns, també hi tenen la ment. :-)

    I quan parlava d'aquest país volia dir d'aquell país.

    Jo crec que em vaig explicar de conya l'altre dia.Glups! :-)

    ResponderEliminar