23.4.08

Que tingueu una Diada plena d'amor i de cultura.




Per la Diada de Sant Jordi , a Calalunya, hi ha una preciosa i cívica tradició.

Les persones que estan enamorades i també aquelles que sense estar-ho s'estimen, prenen la iniciativa de celebrar i manifestar aquest sentiment ,mitjançant l'intercanvi d'uns bonics regals: una rosa , símbol de l'amor i un llibre, símbol de la cultura.

Una festa que a Catalunya sempre s'ha celebrat amb civisme, alegria i molt d'amor.

I si, a més a més, hi han persones que tenen la sort d'haver nascut justament en aquest dia, la festa esdevé en Festa Major.

Per molts anys Marta V.!

Us deixo doncs, amb un cantautor català prou conegut a la nostra terra i que combina l'amor i la cultura com si d'un còctel màgic es tractés: Lluís Llach.

La poesia dels teus ulls

Molt sovint, quan ve la nit,
se m'emporta una fada:
la bellesa dels teus ulls
-negre intens sobre mar blanca-
sempre incerts a la mirada.
I així, gelós, vaig desfent
cançons que m'acostin a ella. Però...

La poesia dels teus ulls
sé que no la podré escriure,
cada vers que jo trobés
en el paper se'm moriria
del dolor de no ser prou fidel.

Però sé que no m'he de cansar
de buscar aquell llenguatge amic
que m'acosti a la poesia dels teus ulls,
malgrat que no la pugui escriure,
però així lluitaré amb mi,
esperant sempre una albada,
àvid de sorprendre la teva mirada.


Amor particular

2 comentarios:

  1. Si la gent llegís tots els llibres que he vist que avui compren (encara que la majoria només siguin promocions comercials amb escàs valor literàri) seria una diada d'amor i la cultura com dius. De moment, ens haurem de conformar amb sexe i futbol que és el que tothom espera un cop acabat el ritual llibresc. ;-)

    Ah ! i si: felicitats Marta V.

    ResponderEliminar