3.3.08

Propera parada: Londres.

Diuen que per fer cultura "sostenible" no hi ha res millor que viatjar i conèixer món.

Els entesos m'han dit que haig d'anar a Londres, proper rovell de l'ou cultural europeu. Aquest ou és tan fabulós que sembla que està desplaçant al de Nova York. I jo, com que els ous sempre m'han agradat molt, faré cas a les savies veus i passaré uns dies de vacances justament en el rovell.

Com que el meu anglès està lluny de ser perfecte, he cregut convenient fer un curs intensiu abans de marxar.Per aconseguir el meu objectiu amb el menor temps possible, he optat per buscar un professor particular, algú que sigui realment bo.

I justament avui he vist un anunci: "Classes d'anglès per Gomaespuma".

He anat a informar-me. Al cap d'una estona de parlar, l'home, que era molt atent, per a que veiés quin era el seu nivell professional, m'ha fet una demostració i m'ha recalcat que aprendria més rapidament si aconseguia fer-m'ho passar bé en les seves classes.

Bé ho he passat, però no sé si estaré prou preparada...

No hay comentarios:

Publicar un comentario