7.3.08

Has de pregar que el camí sigui llarg.

Encara recordo aquest concert com si fos ahir.

Ja no hi havien entrades.
S'havien venut en una hora.
Em quedava la televisió de Catalunya per gaudir d'en Lluís Llach.

Va ser un concert especial... va ser l'últim.

" Quan surts per fer el viatge cap a Ítaca,
has de pregar que el camí sigui llarg,
ple d'aventures, ple de coneixences.
Has de pregar que el camí sigui llarg,
que siguin moltes les matinades...

...savi com t'hauràs fet,
sabràs què volen dir les Ítaques."


Jo em vaig emocionar i vosaltres?.

2 comentarios:

  1. Si vols et puc passar un DVD gravat.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies per l'oferiment.

    Jo també el vaig gravar.
    Un dia d'aquests el tornaré a mirar.Un dia que tingui temps perquè amb el que parla en Lluís Llach? :-)

    ResponderEliminar