11.1.11

Primers sons del 2011

3 comentarios:

  1. Los van van! Amb molt de ritme i............perdona però si me fan fora de la meva feina, serà culpa teva. M´he aixecat, he rigut i hasta he ballat. Hahaha!
    Molt bona, o a mi m ágrada.Repetitiva, però te el seu punt, mira la vaig a cantar hasta jo!
    Voy a publicar tu foto en la prensa......
    Ens veiem!

    ResponderEliminar
  2. Caram Núria, no m'has donat temps a preparar el cava.! :-)

    Fora de la feina, dius?.Com es nota que no ets funcionària...:-)

    Ara ve un canvi, que el 2011 també porta sorpreses i alegries!. I ara ens toca a nosaltres recollir-les.O sigui que tu disfruta, que jo també ho faré. :-)

    "Voy a publicar tu foto en la prensa..."

    Gràcies per venir tantes vegades, hahaha.
    Fins aviat!

    ResponderEliminar
  3. Per cert...vaig a preparar el cava?:-)

    ResponderEliminar